الموضوع (عدد المقال) |
---|
ادبیات و زبانها 7 |
علوم تربیتی 1 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 11 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 5 |
ب 4 |
عالمي 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
بررسی ارتباط خودکارآمدی و خوشبینی تحصیلیِ معلّمان زبان انگلیسی در ایران از طریق مدل معادلات ساختاری
مؤلف : فتحی، جلیل ؛ ابراهیمی گلهدار، داود ؛ كاتب مسؤول : درخشان، علی ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 34 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریخوشبینی تحصیلیخودکارآمدی معلّممعلّمان زبان انگلیسی
-
2.
كاتب مسؤول : فتحی، جلیل ؛ مؤلف : بارخدا، سید جمال ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»پاییز 1400، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 435 إلی 452 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژیدرک مطلبمطالب آموزشی الکترونیکیخودکارآمدی در خواندنزبان آموزانکلاس درس معکوس
-
3.
كاتب مسؤول : فتحی، جلیل ؛ مؤلف : نورزاده، سعید ؛ صمدی، مهران ؛ سحرخیز عربانی، آرش ؛
مجلة:زبان پژوهی»تابستان 1400 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 33 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی شغلیمدل معادلات ساختاریخودکارآمدی معلممعلمان زبان انگلیسیخودانگاره معلم
-
4.
كاتب مسؤول : استاجی، معصومه ؛ مؤلف : فتحی، جلیل ؛ امینی فسخودی، عارفه ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 296 إلی 327 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیخودکارآمدیمدل معادلات ساختاریکارآمدی گروهی معلّمانمعلّمان زبان ایرانیمعلمانمعلمان زبان انگلیسی ایرانیخودکارآمدی معلمانرضایت شغلی معلمان
-
5.
مؤلف : فتحی، جلیل ؛ صالحی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : احمدنژاد، محمد ؛
مجلة:School administration»تابستان 1400، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 4 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:مدارس ابتداییرضایت شغلی معلمانکارآمدی جمعی معلمانرهبری آموزشی مدیران
-
6.
كاتب مسؤول : فتحی، جلیل ؛ مؤلف : شیرازی زاده، محسن ؛
مجلة:جستارهای زبانی»مهر و آبان 1399 - شماره 58 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 271 إلی 295 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب خواندنآﻣــﻮزش راﻫﺒﺮدﻣﺤــﻮرآموزش راهبردهای خواندندرکمطلبانگلیسی بهمنزلۀ زبان خارجی
-
7.
كاتب مسؤول : فتحی، جلیل ؛ مؤلف : فیض الهی، بهنام ؛
مجلة:زبان پژوهی»زمستان 1398 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 23 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودسامانعملکرد در نوشتنآموزش استراتژی محورانگلیسی به عنوان زبان دوم
-
8.
مؤلف : احمدنژاد، محمد ؛ كاتب مسؤول : فتحی، جلیل ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1398 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 142 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مستقلآموزش زبان خارجییادگیری خودتنظیمیروش تحقیق آمیختهوبلاگ آموزشیبکارگیری فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتمعلمان
-
9.
مؤلف : فتحی، جلیل ؛ شیرازیزاده، محسن ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار 1398، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 123 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:همسالسنجیخودتنظیمیخودسنجیمهارت نوشتاریزبانآموزانزبانتنظیمیخـودسـنجیآزمونآموزشسنجشیـادگیری خـودیادگیری خـود
-
10.
مؤلف : نزاکت گو، بهزاد ؛ فتحی، جلیل ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1398 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیدرک مطلبزبان آموزان ایرانیانگلیسی به عنوان زبان دوممودل