الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 35 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 16 |
ب 12 |
الف 2 |
ج 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ دارینی، امید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیعملکرد صادراتیجو ارتباطیقابلیت رابطهای
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
3.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 129 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبرندسازی داخلیبرندگراییعملکرد مشتریکارکنانسازمان
-
4.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
5.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 125 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانمزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
6.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ ایمنی، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : مهرآریا، ثریا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1401 - شماره 17 (10 صفحة - من 29 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خودشیفتگی مشتریانایجاد دلبستگی به خدماتهتلداری لوکسارزش لوکس ادراک شده
-
7.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 127 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودناطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
8.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 3 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبت
-
9.
مؤلف : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 184 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
10.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسیتجربه برند مقصد