الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 72 |
علوم تربیتی 51 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 6 |
میان رشته ای 5 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
تربیت بدنی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 140 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 81 |
ب 25 |
الف 8 |
العلمية - النشرية 2 |
ج 1 |
-
1.
مؤلف : صیافان، نعیمه ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ كاتب مسؤول : حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1402، سال سی ام - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:اختلال نقص توجهالکتروانسفالوگرافیتحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز: اثر استروپتحریک الکتریکی فراجمجمهمغزکودکان
-
2.
مؤلف : نایب زاده، شکیلا ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ كاتب مسؤول : موسوی نیا، سیدمحمدجواد ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1402 - شماره 93 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 175 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:سلامت روانیتنظیم هیجانتحمل پریشانیعملکرد تحصیلی و دانشجویان دختر
-
3.
مؤلف : آخش، آرش ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ امیدیان، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : آتشافروز، عسکر ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 10 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:سطح چالشانگیزیمهارتهای تشخیصینظمبخشی شناختی هیجانکیفیت تدریس
-
4.
مؤلف : علیزاده، یاسر ؛ عالیپور بیرگانی، سیروس ؛ مکتبی، غلامحسین ؛ كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1402- شماره 71 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 161 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:روابط اجتماعیویژگیهای روانسنجیسنجش تایید-خود خودکارتواناییها و ارزشها
-
5.
مؤلف : عظیمی، کامیار ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1402 - شماره 173 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:مداخلهریاضیاتدبستانمشکلات یادگیری ریاضیدر معرض خطرپاسخ به مداخله
-
6.
مؤلف : حیاتی، معصومه ؛ کیخسروانی، مولود ؛ كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1402، سال چهاردهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 100 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب اجتماعیحساسیت بینفردیخودکارآمدی مقابلهایطرحوارهدرمانی بافتاریخودکارآمدیبافتاریمقابلهایطرحواره درمانینوجوانی
-
7.
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان
مؤلف : دریکوند، محمد ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 6 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزانکارکردهای اجراییتوجهپایداربازداریپاسخنارساخوانخواندنآزمونمهارت خواندنمهارت
-
8.
مؤلف : آخش، آرش ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ امیدیان، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : آتش افروز، عسکر ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1402 - شماره 52 التصنيف A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 5 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت تدریسهیجانات پیشرفتسطح چالشانگیزیمهارتهای تشخیصی
-
9.
مؤلف : دریکوند، محمد ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:سلامت روان کودک»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبنارساخوانحافظه کاریبازداری پاسختوانبخشی شناختی
-
10.
كاتب مسؤول : دریکوند، محمد ؛ مؤلف : شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»تابستان 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 30 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیبازداری پاسختوجه پایدارتوانبخشی شناختیخواندننارساخوانآزموندانشآموزان