مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حسابداری 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 31 (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانقیمت درک شده
-
2.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان