کلمة المفتاح استراتژی محصول / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیدائی حبشی، اکبر ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اردیبهشت 1398 - شماره 15 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:سازمانفرآیند سازمانیچابکی زنجیره تامیناستراتژی محصول
-
2.
مؤلف : عدالتی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1395 - شماره 79 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیفرش دستبافاستراتژی محصولمحصول در آمیخته بازاریابیآمیخته کالایی فرش دستباف ایرانی
-
3.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیرهبری هزینهاستراتژی تمایزبازاراستراتژیبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)