کلمة المفتاح تبلیغات / (1507 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صحت، محمد ؛ اسماعیلی، دکتر محمد رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (10 صفحة - من 422 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل های تبلیغاتمدیریت تبلیغاتراهبردهای تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : بلوچ، محمود ؛ زاهد شیخی، حمید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (11 صفحة - من 1249 إلی 1259 )
-
3.
مؤلف : شمس، احسان ؛ سعيدي، حميد ؛ نوبري تبريزي، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (20 صفحة - من 1608 إلی 1627 )
-
4.
مؤلف : نوري، مطهره ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»تابستان 1403 - شماره 63 (15 صفحة - من 626 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفضای مجازیوهابیت
-
5.
كاتب مسؤول : استیفایی، مهدی ؛ مؤلف : رضایی، فیروزه ؛ ابراهیمی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (9 صفحة - من 114 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتتبلیغاتبازاریابیارتباط با مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛ مؤلف : فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحة - من 229 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
7.
مؤلف : بشیری، مرتضی ؛ بشیری، آذر ؛
مؤتمر:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (9 صفحة - من 3614 إلی 3622 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتروانشناسییادگیریدانش آموزانجذب
-
8.
مؤلف : شیری داریانی، شبنم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (25 صفحة - من 101 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتبلیغاتمحصولبازاریابی گردشگریامکانات فیزیکی.
-
9.
مؤلف : آخوندی، مهران ؛ نجف لو، کیمیا ؛ بازرگان، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (4 صفحة - من 389 إلی 392 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفروشبرندارزش ویژه نام تجاری
-
10.
مؤلف : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شدهتبلیغات شخصیسازیاطلاعاتتبلیغات شخصیمخاطبپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (172 مقالة)
- ب (138 مقالة)
- علمی-ترویجی (36 مقالة)
- الف (34 مقالة)
- ج (13 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (16 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (14 مقالة)
- مؤتمر منطقه ایی (1 مقالة)