کلمة المفتاح تبلیغات توصیهای الکترونیک / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پروین، علی ؛ مؤلف : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ کریمی، اوژن ؛ لاری سمنانی، بهروزی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 59 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیشبکههای اجتماعیتبلیغات توصیهای الکترونیکوبسایتهای خریدقصد خرید الکترونیکاطلاعاتتبلیغات توصیهای الکترونیکاینترنت
-
2.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ زمانیان، صحرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:انگیزششبکههای اجتماعیوفاداری به برندتبلیغات توصیهای الکترونیکهویتیابی از طریق برندکاربرانوفاداریاطلاعاتمشتریمشتریانرضایتاعتمادمدل