کلمة المفتاح ترجیح مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ایمانی ترکمانی، افشین ؛ طلایی، حمیدرضا ؛ وکیلی، مرضیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 596 إلی 612 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریان خودسازگاری تمرکز زمانی ترجیح مشتری تمایل به پرداخت
-
2.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندعشق به برندترجیح مشترینوستالژی فراخوانده شده
-
3.
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ شهریاری، مهری ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 643 إلی 658 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایل به خریدترجیح مشتریارزش خرید ادراک شدهتصویر مرکز خریدمشتریمرکز خریدارزش خرید لذت گرایانهمشتریان
-
4.
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی 1 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)