کلمة المفتاح توسعه محصول جدید / (83 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دیو سالار، پرستو ؛ یوسفی، ام البنین ؛ كاتب مسؤول : کرباسیان، مهدی ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بهینهسازی چندهدفهتوسعۀ محصول جدیدمدل کارت امتیازی متوازنرویکرد تنوعپذیری
-
2.
كاتب مسؤول : حکیمی، ایمان ؛ مؤلف : غلامی آواتی، رمضان ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 47 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت بازاریابیمدیریت دانشتوسعه محصول جدیددوسوتوانی نوآوریقابلیت فنآوری اطلاعات
-
3.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 292 إلی 316 )
الکلمات المفتاحية:ریسکصنعت بانکداریمدیریت ریسکتوسعه محصول جدیدتوسعه محصولات جدیدفرآیند توسعه محصولات جدیدبانکبازار
-
4.
مؤلف : بهرامی پور، امیر ؛ ایرج پور، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عـابدی، صـادق ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف A+ (Azad University (9 صفحة - من 119 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیعدم قطعیتطرح کسب و کارتوسعه محصول جدید
-
5.
مؤلف : سعیدی، محمدرضا ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ كاتب مسؤول : فارسیجانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی»زمستان 1401 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (29 صفحة - من 231 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروکلاس جهانیتوسعه محصول جدیدتولید در کلاس جهانیتحلیل صنعت خودرو
-
6.
كاتب مسؤول : حمیدی، ناصر ؛ مؤلف : شرفی، سید علی ؛ عسگری، فرید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 35 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعۀ محصول جدیدفعالیتهای بازاریابیبازاریابی بذرتکنیک دادهبنیادبازاریابیبازاراطلاعاتمدلپژوهشمدل کسبوکار
-
7.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : خانجانی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 17 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:درگیری مشتریکارآیی محصول جدیداستراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : منوچهری، سمیه ؛ مؤلف : کمالی راد، اسمعیل ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»تیر 1401، سال پنجم - شماره 50 (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:پارک علم و فناوریتوسعه محصول جدیدشرکت های دانش بنیاندانش صنعتیتاریخچه سازمانیعملکرد توسعه محصول جدیددانشحافظه سازمانیسازمانی
-
9.
كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛ مؤلف : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ شیبک، رضا ؛
مجلة:رهیاری در مدیریت و توسعه بهره وری»بهار 1401 - شماره 1 (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به کارآفرینیتوسعه محصول جدیدمزیت رقابتی پایدارگرایش به بازارگرایش به مدیریت دانش
-
10.
مؤلف : یعقوبی، نورمحمد ؛ درخشان، عبدالناصر ؛ قیاسی، نگین ؛ امیدوار، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : دهقانی، مسعود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 29 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدفراترکیبشرکتهای دانشبنیان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (26 مقالة)
- ب (26 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)