کلمة المفتاح فروشگاههای اینترنتی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مساح چولابی، سحر ؛ دل افروز، نرگس ؛ رحمتی، یلدا ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (24 صفحة - من 264 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریوب سایتعملکرد بازارخرید آنلاینفروشگاه های اینترنتی
-
2.
مؤلف : مقدسی، علیرضا ؛ کریمی، رسول ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (10 صفحة - من 40 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیفروشگاههای اینترنتیبازاریابی دیجیتالفروش آنلاینکسبوکارهای الکترونیکی
-
3.
مؤلف : نصیری، مجتبی ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیفراترکیبفروشگاه های اینترنتیسلامت محوریدوران کرونا
-
4.
مؤلف : اردشیری، آزاده ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (12 صفحة - من 60 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمدل کانوفروشگاههای اینترنتیبازاریابی کانال همهکاره
-
5.
مؤلف : عباسی گرجی، علیرضا ؛ هدایتی فر، صبا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1397 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 131 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیمتن کاویفروشگاه های اینترنتیشعارهای تبلیغاتیمیانگین k
-
6.
مؤلف : صفری، مسعود ؛ اکبری، علی ؛ منوچهری، فاطمه ؛ صادقی، حجت اله ؛
مجلة:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:سکونتگاههای روستاییفروشگاههای اینترنتیعرضة محصولات
-
7.
مؤلف : رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛ دهقان، فریبا ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1396 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 239 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندیدادهکاویفروشگاههای اینترنتیالگوی کانوی فازیهــامشــتریانایــنبــاوبمشـتریانخوشــهرضایــتهـا
-
8.
مؤلف : سالاری، مصطفی ؛ زندیه، مصطفی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1395، دوره بیستم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 127 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تحليل پوششي داده هاكارايي نسبيفروشگاه هاي اينترنتيفرآيند عرضه پذيريفرآيند سودآوري
-
9.
مؤلف : فراست، فرشید ؛ حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفروشگاههای اینترنتیاعتماد برخطنگاشتهای شناختی فازیاعتماد در فروشگاههای اینترنتی
-
10.
مؤلف : سرافرازی، قاسم ؛
مجلة:کتاب مهر»بهار 1391 - شماره 5 (14 صفحة - من 90 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتمخاطب فعالفروشگاه های اینترنتیکتاب های الکترونیکمخاطبرسانههااطلاعاتکاربران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)