کلمة المفتاح قدرت بازار محصول / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بادآور نهندی، دکتر یونس ؛ مؤلف : جلیل زاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1401 - شماره 15 (15 صفحة - من 19 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمات سرمایه گذاریقدرت بازار محصولنااطمینانی ویژه شرکتاطمینانسرمایهگذاریفرضیه
-
2.
كاتب مسؤول : حاجیان نژاد، امین ؛ مؤلف : هاشمی دهچی، مجید ؛ ایزدپناهی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی»بهار و تابستان 1400 - شماره 18 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیارتباط ارزشی سودقدرت بازار محصولتوانایی مدیرانبـاارتباط ارزشی اطلاعات حسابداریشـرکتهـاارتبـاط ارزشیحسابداری
-
3.
مؤلف : رحمانی، علی ؛ حاجی مرادخانی، حدیثه ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نقد شوندگی سهاممعیار آمیهودقدرت بازار محصولشکاف قیمت نسبیشکاف قیمت مؤثر
-
4.
مؤلف : کردستانی، غلامرضا ؛ جهانگیری لبواری، بهنام ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی»بهار 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:بازدهی سهامقدرت بازار محصولاجنتاب مالیاتیآگاهی دهندگی قیمت سهامبازدهاجتناب مالیاتی
-
5.
مؤلف : خواجوی، شکرالله ؛ ابراهیمی، مهرداد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت مالی»بهار 1391 - شماره 5 ISC (15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:داده های ترکیبینقدشوندگی سهامبورس اوراق بهادار تهران.قدرت بازار محصولشاخص لرنراطلاعاتمعاملات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)