کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ مؤلف : اکبری مهرآباد، محمود ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 صفحة - من 121 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتری
-
2.
مؤلف : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
3.
مؤلف : نجمی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : بهروزنیا، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (11 صفحة - من 681 إلی 691 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیعملکرد بازاریابیظرفیت اشتراک دانش مشتریتوسعه نوآوری محصول
-
4.
مؤلف : فارسیان، فاطمه ؛
مجلة:حقوق و مطالعات سیاسی»زمستان 1400 - شماره 4 (19 صفحة - من 311 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبانکداری الکترونیکیتصمیمات مشتری
-
5.
مؤلف : جهانشاهی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (18 صفحة - من 717 إلی 734 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریکیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
-
6.
مؤلف : عباس پور، نگین ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»آذر 1399 - شماره 26 (13 صفحة - من 19 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیمزایاکاربردهاضرورتهانظام بازاریابی نوین
-
7.
مؤلف : قرهباغی، جمالالدین ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (10 صفحة - من 1280 إلی 1289 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی حفظ مشتری رضایت مشتری عملکرد کسب و کار
-
8.
مؤلف : درینی، ولی محمد ؛ صادقی، حمیده ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 63 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیلوازم ورزشیمشتریان الکترونیکی
-
9.
مؤلف : لک، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : رضایی نور، جلال ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 441 إلی 474 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیعوامل اساسی موفقیتمدیریت دانش مشتریرسانههای اجتماعیارزیابی بلوغ
-
10.
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ خلجی علیایی، لیلا ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (6 صفحة - من 61 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیانبار داده و داده کاویسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاترضایت مشتریمشتریانفیلدبازارکاربر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)