کلمة المفتاح مصرف کنندگان / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شوقی آغجه مشهد، فاطمه ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ كاتب مسؤول : فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛
مجلة:سیاست های راهبردی و کلان»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 537 إلی 562 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخبرگانمدل پذیرش تکنولوژیمصرف کنندگانانرژی های تجدید پذیر
-
2.
مؤلف : خدایاری، عباس ؛ پورعبدی، جاوید ؛ كاتب مسؤول : خداپرست، سیاوش ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 222 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهاناعتماد مشتریانمحصولات ورزشیمصرفکنندگانخرید مشتری
-
3.
مؤلف : حیدری، رضا ؛ کمالی، محمد ؛ مودی، داود ؛ كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبرندتجربه برندقدرت برندمصرفکنندگانبازاریابی
-
4.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 228 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیمصرف کنندگانسوپرمارکت هاعناصر آمیخته بازاریابیاطلاعاتمشتریمحصولقیمت
-
5.
مؤلف : رضائی زاده، کریم ؛ حسنی، آرین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 280 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مذهبیبرند مصرف کنندگان تبلغات داخلی و خارجیجدید بودن نگرش مذهبی
-
6.
مؤلف : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (16 صفحة - من 196 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیمسئولیت اقتصادیرفتار مصرفکنندگانمصرفکنندگان
-
7.
مؤلف : عباسیان، مهدی ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛ كاتب مسؤول : مرعشیان، سیدحسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 173 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشبکههای اجتماعیمحصولات ورزشیمصرفکنندگان.
-
8.
كاتب مسؤول : بابايی نژاد، سحر ؛ مؤلف : اتقیاء، ناهید ؛ حسینی، سید عماد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (25 صفحة - من 24 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیپوشاک ورزشیمصرف کنندگانکلید واژگان: عوامل موثرارتقائ برند
-
9.
مؤلف : اسدالهی، احسان ؛ زارعی، علی ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ترویجفوتبالتعهد ورزشیهویت برندمصرف کنندگان
-
10.
كاتب مسؤول : سلیمانپور، صدیقه ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»بهار 1400 - شماره 6 (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتخدماتسرمایه گذارانمصرف کنندگانشرکت هاآنلاینحسابداری الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)