کلمة المفتاح کسب و کارهای نوین / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صدرهاشمی، محمدمهدی ؛ خدامرادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 81 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای نوینالگوی بازاریابی دیجیتالبازار خرده فروشی و اصناف
-
2.
مؤلف : صدرهاشمی، محمد مهدی ؛ مرادی، محمد خدا ؛ كاتب مسؤول : آلبو نعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی»بهار و تابستان 1402، سال دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 193 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای نوینالگوی بازاریابی دیجیتالبازار خردهفروشی و اصناف
-
3.
مؤلف : اصغرپور گلفزانی، علی ؛ دیوکان، بهزاد ؛ طاهری لاری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده قندرهای، محمدرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه کیفیعوامل علیکسبوکارهای نوینکسبوکار ورزشی
-
4.
مؤلف : اصغرپور گلفزان، علی ؛ دیوکان، بهزاد ؛ طاهری لاری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:عوامل زمینه ایمطالعه کیفیکسب و کار ورزشیکسب و کارهای نوین
-
5.
مؤلف : پذیرفته، زیبا ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی سعید آبادی، رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1399- شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 273 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:مدل توسعه دانشگاه کارآفرینپایدارسازی کسب و کارکسب و کارهای نویندانشگاه کارآفرین