کلمة المفتاح کیفیت ادراکشده و وفاداری به برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
2.
مؤلف : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند