کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کرامتی، عباس ؛ مشکی، هانیه ؛ نظری شیرکوهی، سلمان ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1388 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 199 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتریچارچوب ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتریالویت بندی فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتریتجزیه و تحلیل سلسله مراتبی فازی (F-AHP)مدیریت ارتباط با مشتریمدیرانفاکتورهای ریسکاطلاعات
-
2.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 54 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
3.
مؤلف : روشن دل اربطانی، طاهر ؛ غفاری، عطا ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1390 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری ((CRMمدیریت زنجیره تامین (SCM)برنامه ریزی یکپارچه منابع (ERP)
-
4.
مؤلف : سالار زهی، حبیب الله ؛ امیری، یاسر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1390 - شماره 12 ISC (14 صفحة - من 131 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مشتریوفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
-
5.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ اسدی ملک جهان، فرشته ؛ بحرکاظمی، مانی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)عوامل حیاتی موفقیت (CSFs)مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
-
6.
مؤلف : صفری کهره، محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1393، دوره هجدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)ارزش بلندمدت مشتری (CLV)بازاریابی ارتباطی (RM)مدیریت سودآوری مشتریانبخشبندی مشتریمشتریمشتریانCLVارزش بلندمدت مشتریانبانکمشـتری
-
7.
مؤلف : فلاحی، احمد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)لیگ برتر فوتبال ایرانباشگاه ورزشی حمایت ورزشیبازاریابی کمینرفتار منفی
-
8.
مؤلف : کلهر، فرشاد ؛ سیدعامری، میر حسن ؛ عزیزی قرامحمدی، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)باشگاه ورزشیبهره وری
-
9.
مؤلف : حسینی برنتی، سید رسول ؛ کاظمی بالف، انسیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (8 صفحة - من 216 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی eCRM)کارکناناستراتژی مدیریت دانشدانشرضایتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
-
10.
مؤلف : حیدری، حوریا ؛ مهدوی، ایرج ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریشبکه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)