کلمة المفتاح وفاداری کارکنان / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ رمضانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : حلوائیها، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1389 - شماره 5 (8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریرضایت کارکنانوفاداری کارکنانتصویر ذهنی نام تجاری
-
2.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ دابوئیان، منیره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانکارکنانمشتریوفاداریمشتریانوفاداری مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
3.
مؤلف : میرغفوری، سید حبیب الله ؛ عطائی قراچه، مسعود ؛ گنجی اشکذری، مصطفی ؛ عالی، آرزو ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 647 إلی 666 )
الکلمات المفتاحية:فضیلت سازمانیوفاداری کارکنانبهروزی روانشناختی
-
4.
كاتب مسؤول : عباس پور، جعفر ؛ مؤلف : عباس پور، حیدر ؛ شهبازی، شهره ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:سازمان آموزش و پرورشمعنویت سازمانیوفاداری کارکنان
-
5.
مؤلف : حافظیان، مریم ؛ گل پسند، جواد ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیتعهد سازمانیوفاداری کارکنانانعطاف پذیری ساعات کاری کارکنان
-
6.
مؤلف : مدنی بزرگ، مهتاب ؛ تمجید یامچلو، علیرضا ؛ کیانی، کیومرث ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (24 صفحة - من 306 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیرضایت کارکنانوفاداری کارکناناعتماد کارکنان
-
7.
مؤلف : آرمان، مانی ؛ محمودشاهی، شهرزاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»تابستان 1398 - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازی کارکنانسازمانهای دولتیوفاداری کارکنانسیستمهای کاری با عملکرد عالی
-
8.
كاتب مسؤول : حسینی، ابوالحسن ؛ مؤلف : رئوف، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1398 - شماره 93 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 37 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش کارکنانتحقیق تجربیوفاداری کارکنانبازی انگاری
-
9.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (12 صفحة - من 38 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانعملکرد بنگاه های تجاری
-
10.
مؤلف : حق شناس قاضی محله، لیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 44 (جلد پنجم) (19 صفحة - من 154 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری کارکنانرهبری دانش محورشایستگی های رهبراشتراک گذاری دانش و عملکرد شغلیبیمه گزاران شرکت بیمه ایران استان گیلان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)