پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
(26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ دابوئیان، منیره ؛
(20 صفحة - من 27 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانکارکنانمشتریوفاداریمشتریانوفاداری مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
مؤلف : غلامزاده، رسول ؛ قنواتی، مهدی ؛
(16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هزینهسبک ورود به بازارجهت گیری راهبردیتمایز بازاریابیتمایز نوآورانهبازارراهبردیراهبردتمایزراهبرد رهبری هزینهبازاریابی
-
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
(16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نبی زاده، طاهره ؛
(20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نگرشجنسیتسرگرمیتبلیغات اینترنتیارزش درک شدهآگاهی بخشیکاربراناطلاعاتمدل
-
مؤلف : هاشمیان، مژده ؛ عیسایی، محمد تقی ؛
(10 صفحة - من 99 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایتبانکداری الکترونیکپذیرشوفاداریهمراه بانکبانکمشتریپذیرش همراه بانکاطلاعاتمشتریانخودکارآمدیمدلفناوری
-
مؤلف : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
(20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان
-
مؤلف : سیدجوادین، رضا ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛
(16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمزایای رابطه ایکیفیت رابطهتبلیغات توصیه ایمشتریبانکمشتریانتبلیغاتتوصیهایرفتاررابطهکارمند
-
مؤلف : عطافر، علی ؛ منصوری، حسین ؛
(20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریوفاداری الکترونیکمشتریان اینترنتیفروشگاه الکترونیکمشتریمشتریانالکترونیکوفاداری مشتریاینترنتیوفاداری مشتریان
-
مؤلف : دانشیان، فاطمه ؛ اولیاء، محمد صالح ؛ رنجبریان، بهرام ؛
(28 صفحة - من 165 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانورویکرد توسعه کارکرد کیفیتبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابیفرش ماشینی و تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ایاستراتژیمشتریبازاربازاریابیمشتریانگسترش کارکرد کیفیتاستراتژیک
-
مؤلف : رضوانی، حمید رضا ؛ گل علیزاده، فاطمه ؛
(26 صفحة - من 193 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:نقاط مرجع استراتژیکاستراتژی های بین المللیبازاریابی بین المللیکانون توجهتمایل به کنترلاستراتژیصادراتعدم قطعیتاستراتژی ورود به بازار خارجی
-
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ شجاعی، رضا ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیجذابیتنگرش به پیامقصد انتشار پیامتمایلات تجاریغنای رسانه ایپیامبازاریابیاینترنت