کلمة المفتاح Loyalty / (196 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، سید جواد ؛ طیاران، شهرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 669 إلی 688 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریمدل کسبوکار B2Bروندهای تحقیقاتیتحلیل کتابشناسی
-
2.
كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 364 إلی 385 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
-
3.
كاتب مسؤول : پیری، صدیقه ؛ مؤلف : اسدحیدری، زهرا ؛
مجلة:زن در توسعه و سیاست»تابستان 1402 - شماره 80 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 543 إلی 569 )
الکلمات المفتاحية:راهبردتهراندخترانمادرانوفاداریتغییرات معنایی
-
4.
مؤلف : نوری نسب، محبوبه ؛ نوربخش، کامران ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 113 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:عوامل جذابصنعت بانکداریوفاداریعوامل اجباری
-
5.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 61 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
6.
مؤلف : حبیب زاده، صادق ؛ هادی، دادیار ؛ كاتب مسؤول : اکبری، عباسعلی ؛
مجلة:پژوهش های حقوق تطبیقی عدل و انصاف»تابستان 1402 - شماره 21 (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
-
7.
مؤلف : شکفته، راحله ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریبرند دانشگاهی
-
8.
مؤلف : اصغرزاده، سمیه ؛ چوبچیان، شهلا ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عنایت ؛
مجلة:روستا و توسعه»بهار 1402 - شماره 101 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 171 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییکیفیت خدماترضایتمندیوفاداریاقامتگاه های بوم گردی
-
9.
مؤلف : جمشیدی، داریوش ؛ محبی، مجید ؛ روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریگراندد تئوریبازاریابیتحقیق کیفیبازاریابی احساسیاطلس تی ایرستورانمشتریحسمدلمشتریانطراحیمصاحبه
-
10.
مؤلف : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ كاتب مسؤول : Yektayar، Mozafar ؛
مجلة:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (56 مقالة)
- علمی-پژوهشی (40 مقالة)
- الف (14 مقالة)
- B (9 مقالة)
- ج (7 مقالة)
- A (6 مقالة)
- C (3 مقالة)
- د (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)