تابستان 1397 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : فرج پهلو، عبدالحسین ؛ شهبازی، مهری ؛ رحیمی، علی رضا ؛ عصاره، فریده ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:نوساکلیدواژهها: کیفیت دادهنظام رایانه ای- کتابخانه ایپارس آذرخشپیام مشرق
-
مؤلف : حریری، نجلا ؛ میرغفوری، حسنیه سادات ؛
(16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت شغلیسواد دیداریصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانکارکنان آرشیوآرشیوداران
-
مؤلف : محمدی، سارا ؛ پورزارع، هدی ؛ ظفرپور امیرآباد، جابر ؛ باقری، مژگان السادات ؛
(22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم دانشحافظه سازمانیتحلیل چند سطحیعملکرد خدمات
-
مؤلف : خدادادی، صدیقه ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
(22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:جریان اطلاعاتشرکت ملی مناطق نفت خیز جنوبجریان اطلاعات سازمانیمدیریت جریان اطلاعات
-
مؤلف : تاج الدینی، اورانوس ؛
(22 صفحة - من 81 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیتجهیزات کتابخانهایوندالیسم کتابخانهایتخریب اموال عمومی
-
مؤلف : فدایی، غلامرضا ؛ نقشینه، نادر ؛ اندایش، سیف اله ؛
(26 صفحة - من 103 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت دانشمدل دنیسونمدل نیومن
-
مؤلف : کارکو، هاجر ؛ نظری، فریبا ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
(22 صفحة - من 129 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیقوانین رانگاناتانامکانسنجی هفت پیبازاریابی خدمات کتابخانه
-
مؤلف : درودی، فریبرز ؛ عباسی، مجید ؛
(16 صفحة - من 151 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیفناوری اطلاعاتمدیریت دانشمنابع انسانیکیفیت خدمات اطلاعاتی کتابخانهها
-
مؤلف : شریف، عاطفه ؛ باقری، معصومه ؛ تجعفری، معصومه ؛
(28 صفحة - من 167 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه فردوسی مشهدرضایت کاربرانطرح تجمیعمرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزیالگوی سنجش رضایت مشتری کانو
-
مؤلف : انصاری، مریم ؛ رحمانی، مهدی ؛
(24 صفحة - من 195 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:سیمرغکتابخانه دیجیتالنرمافزار کتابخانه دیجیتالگریناستون
-
مؤلف : غفاری، سعید ؛ فتوحی، سمانه ؛
(14 صفحة - من 219 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیکتابخانه های دانشگاهیاضطراب کتابخانه ای
-
مؤلف : نجف پور مقدم، پروین ؛ چراغی، زهره ؛
(19 صفحة - من 233 إلی 251 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانرفتار اطلاعاتیدانشگاه شهید چمراننیاز به شناخت