تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : ابراهیم پور آزادبنی، امیر ؛ خدادادی، عباس ؛ شاکریان، سید مصطفی ؛ معظمی گودرزی، مریم ؛
(21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدرسانه اجتماعیتجارت اجتماعیخرید زنان
-
مؤلف : روستایی، رضا ؛ شیرازیان، زهرا ؛
(26 صفحة - من 22 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیگرایش استراتژیکشدت کارآفرینیقابلیتهای رقابتپذیری
-
مؤلف : عزیزی، ساناز ؛ فدوی اصغری، عارفه ؛
(20 صفحة - من 48 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکاراییDEADAMATELمدل جمعی(SBM)
-
مؤلف : عیدی وندی، علی محمد ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛ صفایی اصل، علی ؛
(15 صفحة - من 68 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیمشتری گراییمدیریت کسب وکار
-
مؤلف : عبدی، مصطفی ؛ نجفی زاده، نادره السادات ؛
(27 صفحة - من 83 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریوفاداری به برندهویت برندمستندات برندآوازه ی برند
-
مؤلف : بیانی هدش، احمدعلی ؛ هاشمی، سیدمحمود ؛ معظمی، مجتبی ؛
(18 صفحة - من 110 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادتجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاهشرکت اینترنتی پارس سنتر
-
مؤلف : سینا، افسانه ؛ فلاح، میرفیض ؛
(15 صفحة - من 128 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:سبد سهام بهینهارزش در معرض ریسکتابع درستنمایی ف نظریه ارزش فرین
-
مؤلف : بختیاری، شایان ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ قاسم زاده گوری، فاطمه ؛
(26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشده برنددرگیری مصرفکننده
-
مؤلف : رخیده، محمد رضا ؛ نوروزی، حسین ؛ صفری، محمد ؛ بیگی، شاهرخ ؛
(23 صفحة - من 169 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خریدفروش اینترنتیکالای لوکسراحتی معاملهکمیابی ادراک شده
-
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
(24 صفحة - من 192 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک
-
مؤلف : فانی، مجید ؛ جلالی، سید مهدی ؛ وهاب زاده، شادان ؛
(19 صفحة - من 216 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بهینه سازی بازاریابی دیجیتالتحلیل های مبتنی بر وبعملکرد بازاریابی دیجیتال