تابستان 1399، دوره جدید - شماره 40
-
كاتب مسؤول : زارع، مهدی ؛ مؤلف : پیروز، پیمان ؛ زارع، شکوفه ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت جامعهپساکروناکویید19سلاح بیولوژیکبحران جامعه
-
مؤلف : کاشی، حدیث ؛
(26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ساختار سرمایهدوگانگی مدیرعاملتصدی مدیرعاملعملکرد شرکت.
-
مؤلف : ماشینچی، علی اصغر ؛ رحمانی، ابراهیم ؛
(18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:سبک مدیریتآموزشرضایت شغلیآموزش و پرورش
-
مؤلف : سلیمانی سروستانی، سجاد ؛ آقاسی، سعید ؛ زارع، محبوبه ؛
(14 صفحة - من 69 إلی 82 )
-
مؤلف : بختیاری، آرزو ؛
(16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:پانل دیتانسبت کفایت سرمایهمطالبات معوقبانکهای تجاریرفتار اعتباری
-
مؤلف : ویسی پروزی، حسن ؛ محمدی ارمندی، یادگار ؛
(18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کارکنانبیتفاوتی سازمانیارزشیابی و انگیزشی کارکنان
-
كاتب مسؤول : هاشمی، سید احمد ؛ مؤلف : کرمی شیرازی، نصرالدین ؛
(14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:آموزشتعلیم و تربیتنظریهبرنامه درسیشکاف بین نظریه و عمل.
-
مؤلف : ماشینچی، دکتر علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : زارعی، تاج الدین ؛
(14 صفحة - من 131 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیشیوه های فرزند پروریدانش آموزان و والدین.
-
مؤلف : آقاسی، سعید ؛ برومندی، لیلا ؛
(20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ و خودکنترلیکنترل نظارت خویشتن داری مدیریت اسلام
-
بررسی تاثیر تضمین و همدلی در ارائه خدمات بر رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات شرکت های باربری جاده ای
مؤلف : میرزاجانی، علیرضا ؛
(12 صفحة - من 165 إلی 176 )
-
مؤلف : حسینی، محمد شاه ؛ كاتب مسؤول : جنبشی، آذر ؛
(18 صفحة - من 189 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:رفتار سیاسیمسئولیت پذیری اجتماعیصداقت رفتاری
-
بررسی رابطه بین ساختارهای حاکمیت، دارایی نقدی و ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مؤلف : تکه، عطا ؛ رحیمی، محمد ؛
(18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهرانساختارهای حاکمیتدارائی نقدی
-
مؤلف : تکه، عطا ؛ استاد رحیمی، محمدجواد ؛
(29 صفحة - من 225 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت گزارشگری مالیقیاسپذیری حسابداریقیمت گذاری اقلام تعهدیبورس اوراق بهادار تهران
-
مؤلف : جلالی، محمد ؛
(14 صفحة - من 254 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:منابع سازمانیاعتماد.منابع مشترییکدلی(انتقال فکر)ارزش ادراکشده از مشتری