زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه)
-
مؤلف : کریمی شهابی، اسداله ؛ الوانی، سید مهدی ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : معمارزاده طهران، غلامرضا ؛
(10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریسازمان دولتیموانع بهره وری
-
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ بابازاده بائی، محمد ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : ورامینی، معصومه ؛
(8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهاطمینان ادراک شدهآگاهی مشتری از محصول
-
مؤلف : موتمنی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : کیانیان، فرامرز ؛
(14 صفحة - من 19 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:استقرار نظام مدیریت دانشمرکز آموزشهای تخصصیتکنیک تحلیل شبکه ای فازی
-
كاتب مسؤول : رضایی، فرزین ؛ مؤلف : غیب دوست، حامد ؛
(12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهرانصنعت بانکداریعملکرد مالیویکور
-
مؤلف : ملکی، زهره ؛ كاتب مسؤول : عطایی، محمد ؛
(12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به نفسعدالت سازمانیریسک پذیریآموزش مهارتهای مدیریتیحضور در شبکههای ارتباطی غیررسمیمشارکت زنان در تصمیم گیریارتقای شغلی زنان
-
مؤلف : عبدلی، شیرین ؛ كاتب مسؤول : محرابی، جواد ؛
(8 صفحة - من 57 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:موانع محیطیموانع سازمانیبانک ملیموانع مدیریتیموانع فردیماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری
-
مؤلف : آزاد، دکتر ناصر ؛ كاتب مسؤول : گودرزی، آزاده ؛
(10 صفحة - من 65 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شهرترفتار مصرف کنندهحداکثر قوم مداری
-
كاتب مسؤول : ارشاد، سحر ؛ مؤلف : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
(10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار
-
مؤلف : دیانت نژاد، نسرین ؛ كاتب مسؤول : ایرج پور، علیرضا ؛
(8 صفحة - من 85 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیکنوآوری سازمانیمدل جین لیدتکا
-
مؤلف : رضایی، رسول ؛ كاتب مسؤول : قراخانی، داود ؛
(12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد سازمانیچابکی سازمانیامور مالیاتی
-
مؤلف : دارائی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : موحدی، محمدمهدی ؛
(10 صفحة - من 105 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های نگهداری و تعمیراتتحلیل فرآیند سلسله مراتبی فازینگهداری وتعمیراتبویلر فایرتیوب
-
مؤلف : کاظمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حجازی نیا، رویا ؛
(8 صفحة - من 115 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترویگردانی مشتریشرکت همراه اول
-
كاتب مسؤول : قیاس زاده، بهمن ؛ مؤلف : صفاریان همدانی، سعید ؛ طاهری، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 123 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریهوش رقابتیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مند استراتژیک
-
مؤلف : زندحسامی، حسام ؛ كاتب مسؤول : تاریان درونکلا، اعظم ؛
(14 صفحة - من 139 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:فرایند مدیریت دانشنوآوری سازمانیبکارگیری دانشتوزیع و تسهیم دانشگردآوری دانش
-
مؤلف : محمدزاده، امیر ؛ كاتب مسؤول : کریم خانی، پریسا ؛
(10 صفحة - من 153 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مدل VARعلیت گرنجرشاخص صنعتحوزه فرکانسشاخص مالیشاخص کل قیمت سهامتولید ناخالص داخلی
-
مؤلف : فروغی، زهرا ؛ سلطانی، ایرج ؛ كاتب مسؤول : خانی، ناصر ؛
(16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیران عملیاتیهوش رقابتیهوش تجاریهوش استراتژیکتیمهای خودگردان
-
مؤلف : سفیدگران، سعید ؛ كاتب مسؤول : حاله، حسن ؛
(12 صفحة - من 179 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:ریسک اعتباریرتبهبندی اعتباریPROMETHEEANPمدل اعتبارسنجی 5C
-
كاتب مسؤول : آرمان، مانی ؛ مؤلف : جاویدفر، محبت ؛
(11 صفحة - من 191 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
-
كاتب مسؤول : یزدان پناه، احمدعلی ؛ مؤلف : پیرعلائی، نسیم ؛
(8 صفحة - من 203 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کارکنانهوش رقابتیمولفههای هوش رقابتیبرنامه ریزی توسعه منابع انسانی
-
كاتب مسؤول : شاهبندرزاده، حمید ؛ مؤلف : کبگانی، محمد حسین ؛
(10 صفحة - من 211 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوفاداریمدلسازی ریاضینشان تجاریغیر خطی
-
كاتب مسؤول : شیسی، غلامرضا ؛ مؤلف : خوش سیما، رضا ؛ غفاری فرد، محمد ؛
(8 صفحة - من 221 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریخوشبینیاعتماد سازمانیامیدواریسرمایه روان شناختیخودکارآمدی اعتماد به نفس
-
مؤلف : عابدینی، هاجر ؛ كاتب مسؤول : گلشن، ابراهیم ؛
(8 صفحة - من 229 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتنظام پیشنهاداتآموزش وپرورشعوامل ساختاری نظام پیشنهاداتعوامل رفتاری نظام پیشنهادات
-
كاتب مسؤول : میرمحمدی، سیدکاظم ؛ مؤلف : حسینی، سیدمهدی ؛
(10 صفحة - من 237 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیسکوت سازمانینگرش مدیران عالیرفتار سکوت کارکنان
-
مؤلف : قهرمانی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : تقوایی، لیلا ؛
(14 صفحة - من 247 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:الگوی تعالی سازمانیبنیاد اروپایی مدیریت کیفیت(EFQM)دانشگاه علمی و کاربردی استان گیلان