پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University)
-
مؤلف : اینانلو، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قمری، محمد ؛
(21 صفحة - من 14 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای مقابلهایاخلاق تحصیلیسازگاری تحصیلیراهبردهایمقابلهایاسترسپایایی
-
مؤلف : زارع، معصومه ؛ آربزی، محسن ؛ كاتب مسؤول : خرمائی، فرهاد ؛
(21 صفحة - من 36 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری تحصیلیمنشهای اخلاقیمنشدانشگاه شیرازدانشجویانپژوهشمنش اخلاقیدانشجویان دانشگاه شیراز
-
مؤلف : سلطانی، محمد ؛ هاشمی، تورج ؛ كاتب مسؤول : اقدسی، علی نقی ؛
(27 صفحة - من 58 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رجیوامیلیاهایاسکوپخلاقیت و مهارتهای اجتماعیخلاقیتکودکانمهارتاجتماعیهایاسکوپآزمون
-
مؤلف : بهاری، پروین ؛ شیخعلیزاده، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : گل محمدنژادبهرامی، غلامرضا ؛
(27 صفحة - من 86 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:علاقه به مدرسهمشارکت در فعالیتهای مدرسهتعلق به مدرسهتعهد به مدرسهپرسشنامهدانشآموزاندانشآموزان مقطع ابتداییپژوهشرواییهمبستگیسازهای
-
مؤلف : واله، مونا ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
(33 صفحة - من 114 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خوشبینی تحصیلی معلمهیجانات معلمتعامل معلم ـ دانشآموزتوانمندسازی روانشناختی معلممعلمانهیجاناتروانیتوانمندسازی روانیحرفهای
-
مؤلف : عابدینی، خدیجه ؛ رحیمیان بوگر، اسحاق ؛ كاتب مسؤول : طالع پسند، سیاوش ؛
(17 صفحة - من 148 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:هنجاریابیتوجه مشروط والدینتوجه مشروط منفیتوجه مشروط مثبتوالدین
-
مؤلف : فریدیان، کبری ؛ رضایی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : مصرآبادی، جواد ؛
(19 صفحة - من 166 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیدانشجویانراهبردهای خودتنظیمییادگیری خودراهبرآموزشیادگیری خودراهبر
-
مؤلف : اولیایی، سمیه ؛ محمودی، فیروز ؛ كاتب مسؤول : تقی پور، کیومرث ؛
(21 صفحة - من 186 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:نگرشیادگیریمهارت زبانآموزینرمافزار چندرسانهای کودک نابغهکودکاننرمافزارآموزش