آذر و دی ۱۳۹۸، سال ششم - شماره 5
-
مؤلف : ثروت یاری، کارو ؛ یوسفی، فایق ؛ والیزاده اردلان، پویا ؛ مردانی، نبی ؛ رسولی، محمد عزیز ؛ حسینی، ساعد ؛ قادری، مهدی ؛ كاتب مسؤول : یزدان پناه، هیرو ؛
(12 صفحة - من 2 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیناامیدیگرایش به اعتیاددانشآموزان
-
كاتب مسؤول : امیدیان، مرتضی ؛ مؤلف : باغبان زاده، فروزان ؛ مکتبی، غلامحسین ؛
(12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیجو مدرسهراهبردهای حل تعارضهویت تحصیلیالتزام تحصیلی
-
كاتب مسؤول : پروانه، معصومه ؛ مؤلف : محمدزاده، حسن ؛
(13 صفحة - من 28 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تستوسترونحرکات چشمتواناییهای فضاییتفاوتهای جنسی
-
مؤلف : قدم پور، عزتاله ؛ نظرپور صمصامی، پروانه ؛ امرایی، بهزاد ؛ سوری، حسین ؛ كاتب مسؤول : پادروند، حافظ ؛
(13 صفحة - من 42 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانناگویی خلقیاجتناب شناختیانعطافپذیری شناختیاختلال لکنت
-
كاتب مسؤول : قادری، فرزاد ؛ مؤلف : نامداری، کورش ؛ قبادی، شبروز ؛ شکرالهی، مژگان ؛
(16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:خردرشد شخصیمعنا در زندگیجهتگیری زندگیاصالت شخصیت
-
كاتب مسؤول : فلاحی، وحید ؛ مؤلف : میکائیلی، نیلوفر ؛ عطادخت، اکبر ؛ احمدی، شیرین ؛
(10 صفحة - من 73 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیانگیزه پیشرفتازخودبیگانگی تحصیلیدانشآموزان
-
مؤلف : شریفی، مهدی ؛ ابوالفتحی ممتاز، یداله ؛ علیزاده، طاهر ؛ زنجری، نسیبه ؛ محمدی صفا، ناصح ؛
(12 صفحة - من 84 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:ایراننگرشسالمندانخدمات سلامت روانویژگیهای روانسنجی
-
كاتب مسؤول : انباری میبدی، نگین ؛ مؤلف : بشر پور، سجاد ؛ آقاجانی، سیف الله ؛ بینا، الهام ؛
(11 صفحة - من 97 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:اختلال دوقطبیمداخله روانی- آموزشیآسیب ایگوبازنمایی انسانی خوببازنمایی انسانی ضعیفشاخصهای ویژه
-
كاتب مسؤول : پیمان نیا، بهرام ؛ مؤلف : بیطرفان، لیلا ؛ حسینی، امین ؛
(9 صفحة - من 109 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:حافظهسالمندیکارکردهای اجرائی
-
كاتب مسؤول : متقیان، مرضیه ؛ مؤلف : عبدی زرین، سهراب ؛
(10 صفحة - من 119 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:روان رنجوریسبکهای دلبستگیطرحوارههای ناسازگار اولیه
-
مؤلف : سیدمحمدی، سیدحمیدرضا ؛ مکوندی، بهنام ؛ حافظی، فریبا ؛ پاشا، رضا ؛ كاتب مسؤول : احتشام زاده، پروین ؛
(11 صفحة - من 130 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی شناختیحافظه فعالداروهای محرککودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی
-
كاتب مسؤول : تنهای رشوانلو، فرهاد ؛ مؤلف : سعیدی رضوانی، طلیعه ؛ کارشکی، حسین ؛
(14 صفحة - من 142 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانفرزندپروریبهزیستی