تابستان 1396 - شماره 10 (جلد 1)
-
كاتب مسؤول : محمدي، زهرا ؛ مؤلف : صفرنيا، حسن ؛
(8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقآمیخته بازاریابیاعتماد مشتریاخلاقیات بازاریابی
-
كاتب مسؤول : عقیلی، رضا ؛ مؤلف : فدایی، شقایق ؛ پسند، فاطمه ؛ یدالهی، فرشته ؛ سلامی، معصومه ؛
(9 صفحة - من 9 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییپژوهش ترکیبیارزشیابی توصیفی
-
كاتب مسؤول : ثناگوی محرر، غلامرضا ؛ مؤلف : ناظری، الهه ؛ فيروزي جهانتيغ، ام البنين ؛
(12 صفحة - من 18 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:جامعه پذیریارتباط کلامیجهت گیری مذهبی
-
كاتب مسؤول : حسن زاده سورشجاني، رضا ؛ مؤلف : عقیلی، رضا ؛ اسلامی، معصومه ؛ فدایی، شقایق ؛
(6 صفحة - من 30 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رسانهیادگیریدانش آموزانرسانه آموزشی
-
كاتب مسؤول : عقیلی، رضا ؛ مؤلف : اسلامی، معصومه ؛ یدالهی، فرشته ؛ پسند، فاطمه ؛ فدایی، شقایق ؛
(14 صفحة - من 36 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای تدریسدوره ابتداییپژوهش ترکیبیدرس پژوهی
-
كاتب مسؤول : فدايي ده چشمه، شقايق ؛ مؤلف : اسلامی، معصومه ؛ عقیلی، رضا ؛
(10 صفحة - من 50 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:فناورییادگیریفرایند یاددهیکتاب کار و فناوری
-
مؤلف : فدایی، شقایق ؛ اسلامی، معصومه ؛ عقیلی، رضا ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، رضا ؛
(7 صفحة - من 60 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:روحیهدانشگاه فرهنگیاندانشجومعلمروحیه معلمی
-
كاتب مسؤول : گلستانی بخت، طاهره ؛
(10 صفحة - من 67 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از زندگیبهزیستی شخصیسازوکارهای دفاعی
-
كاتب مسؤول : سرخه، محمود ؛ مؤلف : برزگر، اکبر ؛
(9 صفحة - من 77 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:فسادرابطه جنسیفحشاروسپیگریخلاء قانونی
-
كاتب مسؤول : حسيني، سيد محمد ؛
(16 صفحة - من 86 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریمهارت های ارتباطیکنترل عاطفیدریافت و ارسال پیامگوش کردن فعال
-
كاتب مسؤول : محسنی، بابک ؛
(14 صفحة - من 102 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:داوریشرط داوریقراردادهای تجاری بین المللیاستقلل شرط داوری
-
كاتب مسؤول : محسني مياندوآب، بابک ؛
(11 صفحة - من 116 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تضمینتعهدات قراردادیحقوق ایرانفقه امامیه
-
كاتب مسؤول : گلاب کش، مهران ؛
(17 صفحة - من 127 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:پایگاه دادهتوسعه رسانه های اجتماعی موجب تغییر سبک بسیاری از زمینه های فعالیت در جامعه شده است. این استقبال و استمرار استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل برخوردار بودن رسانه های اجتماعی از ویژگی هایی است که آن را منحصر به فرد کرده است. به منظور شناسایی این خصوصیات و کسب آگاهی از شیوه اثرگذاری این خصوصیات بر یکدیگردر این پژوهش ابتدا به ارائه مفهوم رسانه های اجتماعی و سپس بررسی مطالعات صورت گرفته پرداخته شده است. سپس خصوصیات اصلی رسانه های اجتماعی با استفاده از مقالت و مطالعات صورت گرفته استخراج شده است. بر اساس این مطالعات ٨ ویژگی اصلی شناسایی شده عبارتند از ارتباطات آزادبدون هزینهاشتراک گذاری علقه مندیترکیب سازی های جدیداضافه کردن ویژگیتنظیم قوانین و حق انتخاب. در ادامه با استفاده از نظر ٢٥ نفر از متخصصان و خبرگان صاحب نظر در عرصه رسانه های اجتماعی و مدیریت رسانه و بهره گیر