خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : جعفرپور، محمود ؛ مؤلف : حسنی مقدم، صادق ؛ یاراحمدی، محسن ؛
(19 صفحة - من 7 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیانتخابانتصابشرکت دولتیمدل سهشاخگیمدیران بازرگانی
-
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : حسین زاده، آرزو ؛ مهدی پور، سحر ؛
(18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدصنعت پوشاکرسانه اجتماعیویژگیهای افراد تاثیرگذار
-
كاتب مسؤول : اصغرنیا، مرتضی ؛ مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ فرهادی، روژین ؛
(30 صفحة - من 45 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:حقوق رقابتتنظیمگریتسهیل رقابتمنع انحصارصنایع خدمات عمومی
-
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
(24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : دادبه، شیوا ؛
(19 صفحة - من 99 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خرید آنلاینمزایای درک شدهشکلگیری نگرش
-
مؤلف : پیران، فاطمه ؛ بنی هاشمی، سید علی ؛ كاتب مسؤول : شهرکی، علیرضا ؛
(15 صفحة - من 119 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:سازمان چابکبانک ملی ایرانهوش تجاری
-
مؤلف : علیلو، رقیه ؛ پیله وری، نازنین ؛ كاتب مسؤول : نجفبیگی، رضا ؛
(18 صفحة - من 135 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دولتیخصوصیسازیتحلیل تمعوامل موثر بر موفقیت