بهار 1390 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : صفرپور دهکردی، ندا ؛ وفایی، مریم ؛ افروز، غلام علی ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:حافظه فعالنارساخوانی سرعت نامیدنمؤلفههای سهگانهنارساخوانکودکاناطلاعاتسرعتآزمونکودکان نارساخوان
-
مؤلف : بهرامی، فاطمه ؛ آدم زاده، فاطمه ؛ مختاری، سمانه ؛
(10 صفحة - من 23 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:اختلالات یادگیری نوشتاریروش راهبردهای شناختی(مدل سکستون-مدل انگلرت)دانشآموزاناختلالآموزشنوشتنبیان نوشتاریاختلال یادگیری
-
مؤلف : کریمی، لیلا السادات ؛ زارع، حسین ؛ هادیان فرد، حبیب ؛
(12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:ADHDAttention DeficitSelective AttentionHyperactivityMusic therapyاختلال نارسایی توجه بیشفعالیموسیقیاختلال نقص توجهکودکاندرمانیاختلالبیشفعالیآزمون استروپتأثیر موسیقی
-
مؤلف : سعادت، مهرناز ؛
(12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:نارسایی توجه/بیشفعالیبازیدرمانییوگادرمانیاختلالبیشفعالی
-
مؤلف : محمدزاده، علی ؛
(12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:پایاییتحلیل عاملیرواییاسکیزوفرنیانوجواناناسکیزوتایپیمقیاسSTA
-
مؤلف : برزگر بفرویی، کاظم ؛ خضری، حسن ؛
(14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تیپ شخصیتی نوروتیکتیپ الفمنبع کنترل بیرونیجو حاکم بر مدرسه و استرس معلماسترسمعلمانمدرسهاسترس معلماناسترس شغلی معلمانکنترل
-
مؤلف : اقاجانی، سیف الله ؛ نریمانی، محمد ؛ اریاپوران، سعید ؛
(8 صفحة - من 83 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:perfectionismGifted studentstolerance of ambiguityتیزهوشتحمل ابهامکمالگراییدانشآموزان تیزهوش و عادیکمالگرایی مثبت