بهار و تابستان 1392 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : میر محمدی، محمود ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی درسیآیزنرنومفهوم گراییرویکرد نواندیشانه
-
مؤلف : امین خندقی، مقصود ؛ پاک مهر، حمیده ؛
(26 صفحة - من 21 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تربیت هنریجهت گیری برنامه درسیکودک محوریفرهنگ محوریدیسیپلین محوری
-
مؤلف : شریفیان، فریدون ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ شریف، سید مصطفی ؛ موسی پور، نعمت اله ؛
(42 صفحة - من 47 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهمشارکتدانشجویان تحصیلات تکمیلیبرنامه ریزی درسیصاحبنظران برنامه درسی
-
مؤلف : علائی، پروانه ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ عبداللهی عدلی انصار، وحید ؛
(16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نگرش تفکرانتقادیشیوه های شناختی در یادگیریعملکرد تحصیلی
-
مؤلف : آقاکثیری، زهره ؛ زمانی، بی بی عشرت ؛
(24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیفناوری اطلاعات و ارتباطاتدانشگاه اصفهان
-
مؤلف : مطلبی، حسین ؛ شعبانی، احمد ؛ رجایی پور، سعید ؛
(20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش هادیدگاه قابل یاددهیکتابخانه های مرکزیایده هاسازمان یاددهندهانرژی هیجانیقاطعیت در تصمیم گیری
-
مؤلف : محمدی، الهام ؛ عابدی، احمد ؛ آقایی، اصغر ؛ محمدی، مریم ؛
(20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:روان سنجیفرم معلم (SNAPمقیاس درجه بندی اسنپIV )