-
1.
كاتب مسؤول : فتحی، جلیل ؛ مؤلف : نورزاده، سعید ؛ صمدی، مهران ؛ سحرخیز عربانی، آرش ؛
مجلة:زبان پژوهی»تابستان 1400 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 33 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی شغلیمدل معادلات ساختاریخودکارآمدی معلممعلمان زبان انگلیسیخودانگاره معلم
-
2.
كاتب مسؤول : قاسمی، علی ؛ مؤلف : کرامتی، هادی ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1401 - شماره 82 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 129 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیت هیجانیخودکارآمدی معلمخوشبینی تحصیلی معلمرویکرد معلم به تدریسهیجانات پیشرفت معلم
-
3.
مؤلف : قاسمی، علی ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1397 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کلاسخودکارآمدی معلمراهبردهای تدریسدرگیر کردن دانشآموزان
-
4.
بررسی ارتباط خودکارآمدی و خوشبینی تحصیلیِ معلّمان زبان انگلیسی در ایران از طریق مدل معادلات ساختاری
مؤلف : فتحی، جلیل ؛ ابراهیمی گلهدار، داود ؛ كاتب مسؤول : درخشان، علی ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 34 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریخوشبینی تحصیلیخودکارآمدی معلّممعلّمان زبان انگلیسی