keyword فریب ادراکشده / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : خانبلوکی، رومینا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 29 to 50 )
Keywords:وفاداریقصد خریدفریب ادراکشدهتخفیفات قیمتیPrice DiscountsPerceived DeceptionLoyaltyPricingPurchase Intentionتخفیفقیمتادراکسناریو
-
2.
Writer : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ Corresponding Author : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 Ranking الف (Ministry of Science (30 page(s) - From 227 to 256 )
Keywords:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشدهKeywords: Perceived deceptionAdvertisingsocial mediaGrounded theory approach
-
3.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 109 to 128 )
Keywords:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندBrand HatePerceived betrayalPerceived Price UnfairnessPerceived DeceptionDynamic Pricing Systemقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر