فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1
-
Writer : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
(25 page(s) - From 1 to 25 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندcustomer satisfactioncustomer loyaltyCustomer Trustbrand equityمشتریاعتماد
-
Writer : ابراهیمی، دل آرام ؛
(18 page(s) - From 49 to 66 )
Keywords:جو سازمانیرضایت شغلیفرسودگی شغلیادراک از حمایت سازمانیJob SatisfactionburnoutOrganizational Atmosphereperception of organizational supportکارکنانشغلیسازمانی
-
Writer : صادقی، سیده فاطمه ؛
(20 page(s) - From 91 to 110 )
Keywords:پیشینه تعاملات برندابعاد ارزش برندابعاد تعامل برندbackground of brand interactionsdimensions of brand valuedimensions of brand interactionمشتریمصرفکنندهمشتریانپژوهشتجاریارزش ویژه
-
Writer : کباری، یاسین ؛
(21 page(s) - From 112 to 132 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتیCorporate Social ResponsibilityService Qualitycustomer satisfactionمشتریمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتتصویرمشتریان