پاییز 1395 - شماره 7 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غدیری، علیرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ بازرگان، کاوه ؛
(38 page(s) - From 11 to 48 )
Keywords:فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزش ویژه برندنظریهپردازی دادهبنیاداقتصادهای نوظهورشرایط ارزش ویژه برند شرکتیبازار شرکتی
-
Writer : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(30 page(s) - From 49 to 78 )
Keywords:نگرش به برندقصد خرید برندبرند خیرخواهبرانگیزانندههای خرید خیرخواهانه
-
Writer : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
(40 page(s) - From 79 to 118 )
-
Writer : صالح اردستانی، عباس ؛ پارسا، سمانه ؛
(30 page(s) - From 119 to 148 )
Keywords:مصاحبه عمیقنظریه داده بنیادتعمیم برندمحصولات پرچرخش
-
Writer : حقیقی نسب، منیژه ؛ اسلامی، رویا ؛ داورپناه کیاسرائی، فاطمه ؛
(32 page(s) - From 149 to 180 )
Keywords:ارزش برتررفتار خریدساختمان لوکسارزش لذتگرایانهارزش نمادینارزش هزینهایارزش درکشده توسط مشتری
-
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
Writer : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
(34 page(s) - From 181 to 214 )
Keywords:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند