Skip to main content
فهرست مقالات

راهنمای شش سیگما برای کمربند سیاه

نویسنده:

(2 صفحه - از 66 تا 67)

کلید واژه های ماشینی : روش شش سیگما، اطلاعات، راهنمای شش سیگما، کمربند سیاه، سیگما عنوان روشی مدیریتی، فاز، مشتری، انتهای کتاب فازهای روش، روش، روش سیگما، بازارهای، روش سیگما در مدیریت محصولات، روش سیگما تألیف‌شده، روش مدیریتی، شرکت‌های تجاری، کتاب، مراحل اجرای روش مدیریتی، کاربرد، فرآیندها، سازمان، سطح سیگما، ابزارها و فنون روش سیگما، فعالیت‌های شش سیگما، استفاده در روش سیگما، مجموعه، فازهای روش شش، رضایت مشتری، مدیریت محصولات تجاری، محصولات، کمک آمار و ارقام

خلاصه ماشینی: "راهنمای شش سیگما برای کمربند سیاه شهرام الماسی گردآوری:مسعود سخاوی-سارا بهداد ناشر:مرکز نشر فرهنگی هیوا چاپ اول،1384 ایجاد کیفیت‌برتر و دستیابی به حد استاندارد بازارهای جهانی هدفی است‌ که اکنون مورد نظر همه شرکت‌های تجاری و اقتصادی است،به همین‌ منظور محققان و پژوهشگران عرصه صنعت و تجارت بر آن شدند تا هرچه‌ بیشتر روش‌های نوین بازاریابی را ابداع نموده،به نحوی که بیشترین کارآیی‌ و سودآوری و درعین‌حال سرعت عمل و رضایت مشتری در آن حرف اول‌ را بزند. معرفی‌ مراحل اجرای روش مدیریتی شش سیگما و نحوه کاربرد آن در هر سازمان‌ بنابر نوع فعالیت سازمان مربوطه،و در انتها شناخت جزئیات و نحوه تجزیه و تحلیل‌ها و در کل توضیح ابزارهای مورد استفاده در روش سیگما محور اصلی‌ گفت‌وگو در این مجموعه را تشکیل داده است. شش سیگما سیستمی است شامل ابزارهای‌ نوین که با تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات و تعمیم آنها با موارد دارای‌ اهمیت بیشتر در هر سازمان و سپس با توجه به کارآیی بهتر بخش‌های‌ مهم هر فعالیت تجاری عمل می‌نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.