Skip to main content
فهرست مقالات

راهنمای شش سیگما برای کمربند سیاه

نویسنده:

(2 صفحه - از 66 تا 67)

کلید واژه های ماشینی : سیگما ،روش شش سیگما ،کمربند سیاه ،شرکت‌های تجاری ،روش سیگما ،بازارهای جهانی ،تجزیه و تحلیل ،روش مدیریتی ،آمار و ارقام ،ابزارهای مورد استفاده ،مورد استفاده

خلاصه ماشینی:

"راهنمای شش سیگما برای کمربند سیاه شهرام الماسی گردآوری:مسعود سخاوی-سارا بهداد ناشر:مرکز نشر فرهنگی هیوا چاپ اول،1384 ایجاد کیفیت‌برتر و دستیابی به حد استاندارد بازارهای جهانی هدفی است‌ که اکنون مورد نظر همه شرکت‌های تجاری و اقتصادی است،به همین‌ منظور محققان و پژوهشگران عرصه صنعت و تجارت بر آن شدند تا هرچه‌ بیشتر روش‌های نوین بازاریابی را ابداع نموده،به نحوی که بیشترین کارآیی‌ و سودآوری و درعین‌حال سرعت عمل و رضایت مشتری در آن حرف اول‌ را بزند. معرفی‌ مراحل اجرای روش مدیریتی شش سیگما و نحوه کاربرد آن در هر سازمان‌ بنابر نوع فعالیت سازمان مربوطه،و در انتها شناخت جزئیات و نحوه تجزیه و تحلیل‌ها و در کل توضیح ابزارهای مورد استفاده در روش سیگما محور اصلی‌ گفت‌وگو در این مجموعه را تشکیل داده است. شش سیگما سیستمی است شامل ابزارهای‌ نوین که با تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات و تعمیم آنها با موارد دارای‌ اهمیت بیشتر در هر سازمان و سپس با توجه به کارآیی بهتر بخش‌های‌ مهم هر فعالیت تجاری عمل می‌نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.