Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت کیفیت جامع و مهندسی ارزش دوبال حرکت به سوی تعالی سازمانی

نویسنده: ؛

آذر و دی 1384 - شماره 103 و 104 (5 صفحه - از 23 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : نیازهای مشتریان ،سطح کیفیت ،ظاهری ،TQM و ،کارکردهای محصول ،توسعه محصول ،هزینه‌های پنهان و غیرضروری ،نقش و اهمیت تجزیه ،ارائه محصولاتی ،کیفیت و قیمت ،ارائه‌دهندگان خدمات ،مهندسی ارزش ،مدیریت کیفیت ،TQM ،ارزش ادغامی ،تجزیه و تحلیل ،کاهش هزینه ،تحلیل و مهندسی ارزش ،بهبود کیفیت ،تجزیه و تحلیل ارزش ،کیفیت محصول ،اهمیت تجزیه و تحلیل ،رضایت مشتریان ،نیازهای کارکردی مشتریان ،نیازهای مشتری ،خصوص ،کیفیت کالاها و خدمات ،محصولات و خدمات ،زیبایی ظاهری ،اجرای TQM

با توجه به اهمیت اجرای TQM در افزایش سطح کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده از یک‌سو و نقش و اهمیت تجزیه و تحلیل‌ و مهندسی ارزش در ارتقاء کارکردهای گوناگون و کاهش هزینه‌های پنهان و غیرضروری آنان از سوی دیگر و در کل اهمیت‌ استراتژیک ارزش محصولات و خدمات،تأثیر به‌سزایی بر روی تصمیم خرید و رضایت مشتریان دارد،در این سعی شده است‌ که ضمن بیان ابعاد اصلی تشکیل‌دهنده TQM و مهندسی ارزش به طور اختصاصی،مزایای حاصل از کاربرد آنان را که موجب‌ ایجاد ارزش ادغامی( value mix )برای سازمان‌ها می‌گردد،تشریح شود.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.