کلیدواژه مشتریان / (96 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : همایونی راد، محمدحسین ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (14 صفحه - از 66 تا 79 )
کلیدواژه ها:مشتریانتجارت الکترونیکرفتار خریددیجی کالا
-
2.
نویسنده مسئول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ نویسنده : نوروزی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 18 (12 صفحه - از 80 تا 91 )
کلیدواژه ها:مشتریانصنعت گردشگریهتلمسئولیت پذیری اجتماعی سازمانواکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگانمشتریمسئولیتCSRمسئولیتپذیری اجتماعی
-
3.
نویسنده : فرجیار، حمید ؛ گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (10 صفحه - از 1911 تا 1920 )
کلیدواژه ها:مشتریانشبکه اجتماعیوفاداری
-
4.
نویسنده : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحه - از 156 تا 171 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
5.
نویسنده : اکبری وند، نادر ؛ سلطا نی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : ملکیان، نازنین ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1402 - شماره 58 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:مشتریانبانک ملیمدیریت افکار عمومی
-
6.
نویسنده : سلیمیان، صلاح ؛ نویسنده مسئول : اشرفی، آزاده ؛
مجله:سیاست ها و تحقیقات اقتصادی»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 126 تا 149 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانتعادل نشبنگاهنظریه بازیهامشتریمحصولسلولجذباستراتژیفروش
-
7.
نویسنده : خیرالهی میدانی، حامد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ نویسنده مسئول : حصاری، صدف ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحه - از 212 تا 223 )
کلیدواژه ها:اعتمادمشتریاناردبیلقصد خریدفروشگاه های ورزشی
-
8.
نویسنده : صابونچي، توحيد ؛
مجله:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1401 - شماره 51 (10 صفحه - از 107 تا 116 )
کلیدواژه ها:مشتریانایکیفیت خدمات الکترونیککوالشهرداری خوی
-
9.
نویسنده مسئول : علی محمدی، حسین ؛ نویسنده : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomers
-
10.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 88 تا 112 )
کلیدواژه ها:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersbrand valueارزش برندGamificationمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (24 مقاله)
- ب (14 مقاله)
- B (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)