Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی صنعتی

نویسنده: ؛ ؛

دوره جدید، آذر 1379 - شماره 111 (6 صفحه - از 40 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی صنعتی ،تولید کنندگان ،بازار صنعتی ،خریداران ،مصرف کننده ،سیستم اطلاعاتی بازاریابی صنعتی ،تتا ،خریداری ،مشتریان کالاهای صنعتی ،کنندگان ،بازاریابی مصرفی ،کالاها و خدمات ،کالاهای صنعتی ،خصوص ،سیستم بازاریابی صنعتی ،مدیران بازاریابی ،مدیران بازاریابی صنعتی ،توزیع کننده ،خریداری می‌کنند ،کنندگان خریداری ،خدمات صنعتی ،خریداری می‌نماید ،کالاهای مصرفی ،کننده تجهیزات ،خریداری می‌شود ،خریداران تشکیل می‌دهند ،سیستم اطلاعاتی ،کنندگان تجهیزات اصلی ،انگیزه‌های خرید ،تلقی می‌گردد

به علت نهادینه نشدن فرهنگ بازار یابی به خصوص بازاریابی صنعتی در کشور،بسیاری از کالاها و خدمات به‌ صورت سنتی تولید و به بازار ارایه‌ می‌شود.این امر به نوبه خود منجر به‌ عدم شناخت توانمندیهای داخلی و از دست دادن سهم عمده‌ای از بازار در برابر رقبای خارجی شده که از این‌ طریق مبلغ هنگفتی ارز هر ساله از کشور خارج می‌شود.لذا مقاله زیر در خصوص یکی از زمینه‌های تخصصی‌ در بازاریابی می‌باشد که کمتر به آن‌ پرداخته شده و تا حدودی ناشناخته‌ باقی مانده است.در این مقاله سعی بر آن شده که اولا این رشته خاص تا 2Lحدودی شناخته شده و موارد اختلاف‌ آن با بازاریابی مصرفی مشخص شود. همچنین سیستم اطلاعاتی بازاریابی‌ صنعتی و اطلاعات مورد نیاز در سیستم بازاریابی صنعتی بررسی و تبیین گردد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.