خلاصه ماشینی:
"بابی واقعا تنهاست و آن چیزی که ما را نسبت به او متأثر میکند و همدردی ما را برمیانگیزد این نکته است که او بسیار میکوشد تا خود را از این شهر-جهنم-رها کند اما توان رویارویی با سرنوشت را ندارد.
هری تلاش میکند جنازهی دختر را ناپدید کند اما پس از کوششهای فراون درمییابد که پولی که به دست آورده،کاغذ پارهای بیش نیست و دختری که کشته شده است،دخترخواندهی زن نیست بلکه دختر اصلی کس دیگری است که او هم کشته شده و زن نیز تنها خدمتکاریست که در خانهی مردی ثروتمند کاری میکند.
از وضعیت نابسامان فروش این دو فیلم که بگذریم،با توجه به آثار قبلی و پس زمینهی کار دو فیلمساز،باید در انتظار دو فیلم قابل تأمل نگاهی به دو فیلم مهر مادری و بودن یا نبودن از مستندگرایی تا ملودرام محسن بیگ آقا باشیم.
عیاری در فیلم آخرش،نه تنها از نزدیک شدن به مستندگرایی حتا به بهای دور شدن از گیشه و تماشاگر عامه هراسی ندارد،بلکه مبنای اثر خود را بر نوعی مستند نمایی قرار داده است که نمونههایش را بیش از این در فیلمهایی مانند گبه،نون و گلدون و سیب دیده بودیم.
چنانچه پس از پایان مرحلهی شیرخوارگی توافقی برای نگهداری از فرزند میان طرفین صورت نپذیرد،دادگاه مردم باید با توجه به حقوق و منافع کودک و د رنظر گرفتن شرایط هر دو طرف،حکم نهایی را صادر کند.
مادهی 30-چنانچه پس از طلاق حق نگهداری از فرزند به یکی از والدین واگذار شود، طرف دیگر موظف به پرداخت بخشی یا همهی مخارج نگهداری و تربیت فرزند خواهد بود و این مسئله باید مورد توافق طرفین قرار گیرد."