Skip to main content
فهرست مقالات

استراتژی و تاکتیک بازاریابی

نویسنده:

(4 صفحه - از 41 تا 44)

کلید واژه های ماشینی : استراتژی ،تاکتیک ،استراتژی و تاکتیک بازاریابی ،بازار ،استراتژیک ،استراتژی بازار ،سازمان ،برنامه ،مدیران ،فرآیند ،برنامه‌ریزی استراتژیک ،استراتژی بازار و استراتژی شرکت ،محیط غیر قابل پیش‌بینی ،محیط ،زمان ،برنامه‌ریزی استراتژیک غیر رسمی ،تصمیمات استراتژیک ،واحد تجاری استراتژیک ،محیط قابل پیش‌بینی ،صنعت ،تصمیمات استراتژیک در سطح سازمان ،رسالت سازمان ،استراتژی شرکت و بازار غیر ،اهداف ،هدف از برنامه‌ریزی استراتژیک ،استراتژی بازاریابی ،محصولات ،تغییر ،فعالیت ،غیر رسمی محیط غیر

خلاصه ماشینی:

"تصمیمات استراتژیک بر چگونگی رقابت در یک‌ صنعت یا کالا تأکید دارد و در سطح مؤسسات با انتخاب بازار هدف و تعیین محدوده تولیدات ارتباط دارد(ویتس و ونسلی 1984) هدف از برنامه‌ریزی استراتژیک هدف از برنامه استراتژیک نیل به اهداف سازمانی است و در اکثر سازمان‌ها این اهداف شامل به دست آوردن مزایای رقابتی مثل‌ سودآوری،رشد سهم بازار،افزایش ارزش سود سهام‌داران و کسب‌ شهرت در محدود یک صنعت است. به نظر ackoff (1986)رسالت‌ سازمان دارای پنج مشخصه زیر است: 1-فرموله کردن اهداف با قابلیت اندازه‌گیری که پیشرفت کار را یک روش واحد برای‌ برنامه‌ریزی استراتژیک وجود ندارد و ممکن است رسمی یا غیر رسمی باشد که در برنامه‌ریزی رسمی،محیط قابل‌ پیش‌بینی است و برنامه‌ انعطاف‌پذیر نمی‌باشد استراتژی چیست و عبارت استراتژی درباره جایگاه استراتژی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.