خلاصه ماشینی:
"تابلو گفتگو (به تصویر صفحه مراجعه شود) اشتباه در همیاری شرکتها میتوانند به دلایل مختلفی با یکدیگر ادغام شوند.
درحالی که هدف طراحان ادغامها،اکتسابها و ائتلافهای استراتژیک کاملا شفاف و روشن است اما،نتایج حاصله اغلب ناامیدکننده است.
این امر به دلیل آن است که این استراتژیها فقط در حد ایده هستند.
همین امر میتواند مشکلات زیادی را برای افراد درپی داشته باشد.
ازجمله اینکه این افراد تغییر در زندگیشان را مشاهده میکنند.
آنها دچار استرس و خشم میشوند.
برخی نیز رفتارهای بدی از خود بروز میدهند.
اینها همان رهبرانی هستند که رونالد آشکناس و سوزان فرانسیس در مقالهء"مدیران ادغام:رهبرانی خاص.
برای زمانهای خاص"به آنها اشاره کردهاند(هاروارد بیزینس ریویو، نوامبر 2000).
مدیران ادغام همانند متخصصان برق عمل میکنند که سیمهای سازمان خود را قطع و وصل میکنند.
خیلی سخت است به یک آیینه بنگریم و ببینیم که یک اقتصاد مریض از درون آن به ما زل زده است."