خلاصه ماشینی:
"شرکتها در قرن بیست ویکم قواعد کلی را دوباره نویسی نکنید گروه مترجمان ماهنامه توسعه مدیریت اخیر مطالعاتی را پس از 10 سال بررسی و پژوهش سخت و جدی به پایان رساندهام که به بررسی در این مورد میپرداخت که چه عاملی باعث میشود که شرکتهای بزرگ با وجود روند رو به افزایش کمک گرفتن از اینترنت در تصمیمات هیأت مدیره خود پابرجا باقی بمانند.
در واقع مفهوم کلی و ایده تاسیس شرکت بیشتر وابسته به ویژگی افراد بود تا شرایط محیطی این دو بهترین دوستان یکدیگر در دوران تحصیل بودند و میخواستند که با یکدیگر کار کنند و با همکاری یکدیگر شرکتی را بنا کنند که کارکنان آن بتوانند به ارزشهای آنها احترام گذاشته و جامه عمل بپوشانند و معیارهای مورد قبول آنها را رعایت کنند،یعنی در ارزشها و معیارهای آنها شریک شوند."