Skip to main content
فهرست مقالات

علل موفقیت شرکت های کره جنوبی

خلاصه ماشینی:

"امروزه توسعه اقتصادی و راهکارهای حصول به آن،از نشریه معتبر«فوریس»در شماره 16 آوریل 2001،بر روی جلد خود به‌ یکی از معروف‌ترین شرکت‌های الکترونیکی ژاپنی چنین هشدار داد: مواظب باشید،شرکت سامسونگ مصمم است تا به عنوان مشهورترین‌ مارک الکترونیک در جهان مطرح شود. براساس آمار منتشره مربوط به سال 2000 میلادی، سامسونگ با به کارگماری 44000 نفر در داخل کره و 21200 نفر در خارج از مرزهای آن و با درآمد سالانه معادل 27 میلیارد دلار،به تنهایی 13 درصد از کل صادرات،نزدیک به 20 درصد از درآمد ارزی و حدود 10 درصد از کل درآمد دولت کره‌ جنوبی را تأمین کرده است. نشریه معتبر«فوریس»در شماره 16 آوریل 2001،بر روی‌ جلد خود به یکی از معروف‌ترین شرکت‌های الکترونیکی ژاپنی‌ چنین هشدار داد:مواظب باشید،شرکت سامسونگ مصمم‌ است تا به عنوان مشهورترین مارک الکترونیک در جهان مطرح‌ شود. در واقع به مرور زمان هرچه محصولات الکترونیک‌ هوشمندتر می‌شوند و فرمان‌دهی به آنها از طریق اینترنت‌ هموارتر می‌گردد،سرعت رشد سامسونگ افزایش می‌یابد،چرا که این شرکت به تکنولوژی و تولید انبوه بسیاری از بردهای مورد نیاز برای هوشمند سازی محصولات‌ الکترونیک دست یافته است. به هر تقدیر سامسونگ ادعای راهبردی دیجیتال در جهان را دارد و به‌ نظر می‌رسد خود و کشور کره جنوبی را به سوی پروازهای‌ بلندتر آماده می‌کند. روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و کره‌ جنوبی: حجم روابط تجاری دو کشور در سالهای 1997، 1998،1999 و 2000 به ترتیب بالغ بر 40/2، 76/1،3/2 و 8/3 میلیارد دلار بوده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.