Skip to main content
فهرست مقالات

مروری بر تقسیم بازار صنعتی

نویسنده: ؛

خرداد 1381 - شماره 38 (7 صفحه - از 24 تا 30)

کلید واژه های ماشینی : تقسیم بازار صنعتی ،تقسیم بازار ،بازار صنعتی ،خریداران ،بازاریابی صنعتی ،هدف از تقسیم بازار ،بازار مصرفی ،بازار هدف ،عرضه‌کننده ،متغیرهای تقسیم بازار ،خریداران صنعتی ،تقسیم بازار مصرفی ،کننده ،عرضه‌کننده صنعتی ،فرآیند تقسیم بازار ،کننده صنعتی ،برنامه‌های بازاریابی ،تقسیم‌بندی بازار ،گروه‌های مشتریان ،مشتریان صنعتی ،مشتریان بالقوه ،عرضه کننده به بررسی ،عرضه کننده ،کارخانه مشتریان ،بالقوه ،عرضه‌کننده و مشتری ،فرآیند تصمیم‌گیری خرید ،انتخاب بازار ،صنعت مشتریان ،خریداران بالقوه

موفقیت استراتژی بازاریابی به بررسی دقیق و انتخاب صحیح بازار هدف بستگی داشته و انتخاب بازار هدف مناسب نیز در گرو تقسیم بندی صحیح بازار است. در واقع، تقسیم بازار بدلیل تفاوت مشتریان در کل بازار و تشابه آنها در قالب گروه های مختلف، صورت گرفته و انجام آن، تخصیص بهینه منابع در قسمت های مورد نظر را بهمراه داشته و باعث می شود که یک عرضه کننده صنعتی، خواسته های این قسمت را بهتر و دقیق تر شناسایی و برآورده نماید.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.