خلاصه ماشینی:
"از سوی دیگر استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید به خصوص در بخش اطلاعرسانی همواره برای مخاطبین چه داخل کشور و چه خارج از کشور جذابیت داشته و حس به روز بودن اطلاعات و مطلوبیت خدمات را به مشتریان منتقل میکند.
*مخاطبین اصلی محصول شرکت خط قرمز چه کسانی هستند؟ همه شرکتهایی که ضرورت بقا در بازارهایی پرتلاطم جهانی را حس کردهاند و آنان که در نمایشگاههای داخل و خارج از کشور حضور مستمر دارند و هر کجا که میروند کوهی از اطلاعات مکتوب شامل اطلاعات فنی و کاتالوگ و بروشور و غیره را با خود به دنبال میکشند و آنان که در عرصههای مختلف خدماتی، آموزشی و اطلاعرسانی فعالیت میکنند به نوعی مشتریان این کالا به شمار میروند.
در واقع ما ایده و پیشنهادی برای هر حرفهای داریم که آنرا به رایگان در اختیار قرار میدهیم و معتقدیم که خط قرمز بهتر از هر شرکت دیگری میتواند این ایده را به انجام برساند و البته مشتری را در انتخاب آزاد میگذاریم تا میان کار با کیفیت ما و سایر کارهای نه چندان مشابه انتخاب کند."