Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی برای افزایش فروش محصولات شرکت زمزم اهواز

نویسنده: ؛

بهمن 1382 - شماره 55 (3 صفحه - از 32 تا 34)

کلید واژه های ماشینی : فروش محصولات شرکت زمزم اهواز ،افزایش فروش محصولات شرکت زمزم ،فروش محصولات شرکت زمزم ،شرکت زمزم اهواز ،زمزم ،زمزم اهواز ،شرکت زمزم ،افزایش فروش ،سهم بیشتری از بازار ،محصولات شرکت ،اهواز ،مدیریت بازاریابی ،عناصر آمیخته ،متغیرهای فرعی ،مدل تصمیم‌گیری ،سایر متغیرهای فرعی ،متغیرهای فرعی هر ،فعالیت‌های بازاریابی ،روش‌های آماری ،بازاریابی عنصر ،روش تحقیق ،فرعی ،ارائه خدمات ،میزان فروش ،جامعه آماری ،فرعی هر ،میزان تأثیر ،گرفتن سهم ،بیشترین تأثیر ،مورد استفاده

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.