Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت کیفیت جامع در شرکتهای تعاونی

نویسنده: ؛

دوره جدید، تیر 1382 - شماره 142 (5 صفحه - از 47 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت کیفیت جامع ،مدیریت کیفیت ،کیفیت جامع ،جوایز مدیریت کیفیت جامع ،شرکتهای تعاونی ،دمینگ ،فرهنگ مدیریت کیفیت جامع ،بهبود مستمر ،جایزه دمینگ ،رضایت مشتری ،ژاپن ،پیشگامان مدیریت کیفیت جامع ،کنترل کیفیت ،جایزه کیفیت ،بهبود کیفیت ،کاربرد مدیریت کیفیت جامع ،بخش تعاونی ،مستمر ،مشتری تعریف می‌شود ،روشهای بهبود مستمر ،مشارکت کارکنان ،ارتقاء کیفیت ،برتری عملکرد ،کارکنان شرکت ،ارزیابی کیفیت ،فرآیندهای شرکت ،دست‌یابی به اهداف ،کالا و خدمت ،کسب و کار ،محصولات و خدمات

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.