Skip to main content
فهرست مقالات

تازه های مرکز تحقیقات بیمه ای

(3 صفحه - از 24 تا 26)

خلاصه ماشینی:

"تازه‌های‌ مرکز تحقیقات بیمه‌ای نشست‌های پژرهشی آموزشی‌ چهلمین نشست پژوهشی آموزشی‌ مرکز تحقیقات بیمه‌ای تحت عنوان«بررسی‌ نقش آموزش‌های رایج در کشورهای بیمه بر افزایش کارایی ارائه خدمات کاکنان بیمه‌ ایران استان اصفهان»توسط آقای اکبر ثالثی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در سالن آموزش بیمه مرکزی ایران‌ و با حضور تنی چند از کارشناسان بیمه‌ مرکزی ایران برگزار گردید. چهل ویکمین نشست پژوهشی‌ آموزشی مرکز تحقیقات بیمه‌ای تحت عنوان‌ «بررسی نقش و تاثیر مدیریت خسارت بیمه‌ آتش‌سوزی بر رضایت بیمه‌گذاران واحد نمونه شرکت سهامی بیمه آسیا»برگزار شد. نتایج حاصل‌ از تحقیق به‌طور خلاصه به شرح زیر است: 1-نحوه برخورد و رفتار کارکنان‌ بیشترین تاثیر را بر فرآیند کسب رضایت‌ بیمه‌گذاران خسارت دیده دارد و به همین دلیل‌ پیشنهاد می‌شود که در جذب و به کارگیری‌ کارکنان واحد خسارت آتش‌سوزی به این‌ عمل توجه شود و با استقرار سیستم‌های‌ آموزشی و انگیزشی عوامل مناسب تقویت‌ گردند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.