Skip to main content
فهرست مقالات

هفت گام استراتژیک در بازاریابی خدمات بیمه (قسمت اول)

نویسنده: ؛

خرداد 1382 - شماره 60 (13 صفحه - از 145 تا 157)

کلید واژه های ماشینی : بیمه‌گذار ،شرکت بیمه ،بازاریابی خدمات بیمه ،حق بیمه ،خرید بیمه ،خدمات بیمه ،خرید بیمه‌نامه ،افزایش منافع بیمه‌گذاران ،مدیران بازاریابی شرکت‌های بیمه ،خدمات شرکت بیمه ،انتظارات بیمه‌گذاران ،حق بیمه پرداختی ،ارایه خدمات ،اتوموبیل ،بیمه‌گذار ارایه می‌شود ،بیمه‌ای ،کاهش هزینه‌ها ،نیازهای بیمه‌گذاران ،بیمه‌گذار ارایه ،منافع بیمه‌گذار ،تقسیم‌بندی بیمه‌گذاران ،خدمات شرکت ،احساسات بیمه‌گذاران ،بیمه‌گذار نسبت به خدمات ،خدمات بیمه‌ای ،افزایش ارزش بیمه ،شکل‌گیری انتظارات بیمه‌گذاران ،مدیران بازاریابی ،بیمه‌گذار می‌شوند ،بیمه‌گذاران ارزش

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.