Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی و مدیریت ارتباطات در خدمات بیمه

مترجم:

(19 صفحه - از 4 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : ارتباطات ،بیمه ،مدیریت ارتباطات در خدمات بیمه ،مشتری ،بازار ،بازاریابی ،بازاریابی و مدیریت ارتباطات ،شرکت‌های بیمه ،خدمات ،بازاریابی ارتباطات ،مشتریان ،اطلاعات ،مدیریت ،ارتباط ،خسارت ،محصول ،درک ،بازاریابی بیمه بر مدیریت ارتباطات ،رقابت ،بیمه‌گذار ،مدیریت بازاریابی در شرکت‌های بیمه ،مفهوم بازاریابی اطلاعات ،مدیریت ارتباطات و حفظ مشتری ،بازارهای مالی ،ارتباطات مشتری ،شرکت‌های بیمه و ارتباطات ،قرارداد ،شرکت‌های بیمه‌ای و مشتریان ،بیمه‌نامه ،بیمه اموال

خلاصه ماشینی:

"یک پروژه تحقیقاتی در زمینه بیمه در مرکز مدیریت بازرگانی دانشگاه ابسالا به وسیله گروه‌ تحقیقاتی با نام تغییر شکل بازارهای مالی انجام شد که تمرکز این پروژه بر ارتباطات موجود بین‌ شرکت‌های بیمه و مشتریانشان قرار داشت و دارای‌ جنبه‌های جالبی مانند چگونگی ارزش‌گذاری‌ مشتریان در مقایسه با سطح قیمت خدمات ارائه شده، کیفیت درک تبادل ارتباطات،سطح وابستگی دو گروه‌ به یکدیگر،متقابل و تعهد آنها به یکدیگر، چگونگی توسعه ارتباطات در بازارهای رقابتی،به‌ علاوه دلایل اصلی مدیریت بازاریابی در شرکت‌های‌ بیمه بود. همان‌ طوری که گلدبرگ اشاره کرد،به یک مشتری نباید به صورت یک توده متجانس و بزرگ،بلکه به صورت‌ یک شخص منحصر به فرد که معرف و نماینده یک‌ دارایی منحصر به فرد می‌باشد،نگریست و در نتیجه شرکت‌های خدماتی در اندیشه برآورد تخمین مفاهیم‌ مالی وفاداری مشتری و حداکثرسازی ارزش زمانی‌ می‌باشند که مشتریان برای شرکت‌ها قائل هستند عقایدی که روش‌های ایجاد وفاداری را در مشتری‌ تحت تاثیر قرار می‌دهند مواردی چون فروش زیاد یک محصول،شریک شدن مشتری و فروشنده،فقط یک فروشنده نباشد؛قرار دادن خود به جای مشتری‌ جهت آگاهی از موقعیت آنها و کاهش جایگزینی‌ کارمندان جهت نگهداری مشتری می‌باشند. (به‌تصویرصفحه‌مراجعه‌شود) نمودار 4-اهمیت استراتژی بازاریابی در افزایش درک خدمت جنبه خاص دیگر خدمات بیمه‌ای تکرار ارتباطات بین نمایندگی بیمه و مشتری می‌باشد. در نتیجه،بین بیمه و بانکداری تفاوت وجود دارد،گر چه بر اهمیت مدیریت ارتباطات در هر دو مورد تاکید می‌کنیم،ولی باید در نظر بگیریم که‌ درک خدمات بیمه‌ای برای مشتری بسیار مشکل و پیچیده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.