Skip to main content
فهرست مقالات

برقراری ارتباطات موثر، مهارتی ضروری برای فروشندگان بیمه

مترجم: ؛

مرداد 1383 - شماره 74 (8 صفحه - از 23 تا 30)

کلید واژه های ماشینی : گوش دادن ،برقراری ارتباطات موثر ،ارتباطات موثر ،فروشندگان بیمه ،مهارت خوب گوش دادن ،موثر ،شنونده ،سبک‌های شنودی ،مهارت خوب گوش ،برقراری ارتباطات ،گوینده ،ضریب سخنگویی ،صحبت ،شنودی ،شنیدن و گوش دادن ،سخنگویی ،شنیدن ،مهارت خوب ،دادن ،مهارت‌های ارتباطی ،حرف‌های گوینده ،ایجاد ارتباط موثر ،صحبت کنیم ،شنوندگان فرایندی ،مهم‌ترین مهارت ،تبادل اطلاعات ،مهم‌ترین ،پاسخ دهید ،ایجاد ارتباط ،نشان می‌دهد

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.